×

قوانین و مقررات

کلیه کاربرانی که قصد عضویت، استفاده از خدمات و خریدار محصول از وب‌سایت سایمان‌آی‌تی را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از وب‌سایت نمایند. لازم به ذکر است که عضویت در وب‌سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید کالا و خدمات، عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لذا توجه لازم را مبذول فرمایید.

بند ۱ - قوانین عمومی:

  • کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه سایمان‌آی‌تی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از وب‌سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر می‌باشد.
  • سایمان‌آی‌تی از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی بک‌آپ تهیه کرده و از آن نگهداری می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل قادر به بازگردانی اطلاعات باشد.
  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با ایجاد حساب کاربری و عضویت در وب‌سایت، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایمان‌آی‌تی اقدام کند.
  • ثبت سفارش و دریافت اطلاعات فقط از طریق وب‌سایت سایمان‌آی‌تی به آدرس دامنه‌ی https://saymanit.ir صورت خواهد گرفت.
  • خدمات و محتویات این وب‌سایت برای استفاده غیر تجاری و تجاری مشتریان بنا شده و هرگونه سو استفاده پیگرد قانونی دارد.

بند ۲ - عضویت در سایمان‌آی‌تی:

  • در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و موبایل پیامک کد تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با وارد نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند. همچنین کاربران می‌توانند بدون ارسال کد تایید و با تعریف رمز عبور نیز عضو وب‌سایت شوند.
  • کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند از قسمت فراموشی کلمه عبور، رمز خود را بازیابی کند. و یا با استفاده از ورود با رمز یکبار مصرف بدون نیاز به کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شود.
  • کاربر باید اطلاعات خود را از قبیل آدرس پست الکترونیک، شماره همراه، آدرس و سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نماید. و اگر غیر از این باشد مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
  •  عضویت در وب‌سایت سایمان‌آی‌تی رایگان است.

بند ۳ - فرآیند خرید کالا:

  • مشتری می‌تواند سفارش خود را به آسانی و در چند مرحله ثبت و مبلغ سفارش را بصورت آنلاین پرداخت نماید. در بعضی مواقع هنگام ثبت سفارش از مشتری شماره همراه درخواست می‌شود تا شماره سفارش و کد رهگیری پستی به آن شماره پیامک شود.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در وب‌سایت سایمان‌آی‌تی در روزهای کاری بسته‌بندی و ارسال خواهد شد و به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و فاکتور از طریق ایمیل، در صف تامین، بسته‌بندی و ارسال قرار می‏‌گیرند.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، با درخواست بصورت تیکت، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • اطلاعات وارد شده مشتری هنگام سفارش باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، سایمان‌آی‌تی از ارائه خدمات به این افراد معذور خواهد بود. لذا خریداران محترم می‌بایست با خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می‌باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. در غیر اینصورت عواقب بعدی به عهده شخص خریدار خواهد بود. لطفا توجه نمایید که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
  • با توجه به ثبت سیستمی سفارشات، به هیچ عنوان امکان تغییر مشخصات سفارش و صدور فاکتور جدید وجود ندارد.
  • در حال حاضر امکان پرداخت در محل برای سفارشات وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت آنلاین تسویه شود.
  • به دلیل اینکه در سایمان‌آی‌تی محدودیت تعداد کالا در ثبت سفارش قرار داده نشده، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است قبل از سفارش با بخش فروش سایمان‌آی‌تی هماهنگی‌های لازم را انجام فرمایید.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی مانند خیابان، کوچه و … امکان‌پذیر نبوده و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • لطفا دقت نمایید افزودن محصول به سبد خرید به معنی رزرو و خرید کالا نبوده و هیچ‌گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی یا قیمت کالا، روی محصولات افزوده شده به سبد خرید نیز اعمال خواهد شد. بنابراین مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، باید هرچه سریع‌تر خرید خود را نهایی کنند. لازم به ذکر است که خرید زمانی نهایی می‌شود که که مشتری پیامک کد سفارش را دریافت و یا در حساب کاربری فاکتور خود را مشاهده نماید.
  • در هنگام ثبت سفارش، اختلال در سرویس اینترنت یا هر رویدادی که باعث شود پیامک حاوی تائید سفارش و دریافت شماره سفارش به مشتری ارسال نشود، سایمان‌آی‌تی هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت اما حق مشتری نیز از بین نخواهد رفت و به این معنی که سفارش شما ثبت نشده باشد نیست.
  • سایمان‌آی‌تی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام خواهد داد.

بند ۴ - حمل و نقل و خسارات حمل:

  • ما همواره در سایمان‌آی‌تی نهایت تلاش خود را می‏‌کنیم تا کلیه سفارشات سالم و سلامت به مقصد و دست مشتریان خود در سراسر کشور برسانیم. تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (اطلاع رسانی از طریق پیامک به شماره همراه صورتحساب) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت پستی یا باربری است و سایمان‌آی‌تی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به مجموعه سایمان آی تی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به آدرس سایمان آی تی ارسال شود.

بند ۵ - خدمات:

  • مجموعه فناوری اطلاعات سایمان‌دیتا نماینده رسمی شرکت ارتباطات مبین‌نت و دستگاه‌های کارت‌خوان می‌باشد و در این خصوص پشتیبانی و خدماتی را در چارچوب قوانین شرکت‌ها ارائه می‌کند. در این وب‌سایت برای تسهیل و تسریع در این امور، بخشی تحت عنوان خدمات مبین‌نت و سایمان‌پوز قرار داده شده است تا مشتریان و کاربران اقدام به ثبت درخواست اعزام کارشناس، مشاوره تلفنی و … نمایند.
  • خدمات پشتیبانی مبین‌نت، کارتخوان و … هیچگونه ارتباط مستقیم با این شرکت‌ها ندارد و سایمان‌آی‌تی تنها به امور ثبت درخواست پشتیبانی و ارائه حضوری خدمات پشتیبانی در محدوده‌ی فعالیت‌های خود می‌پردازد.
  • اعزام کارشناس حضوری به محل فعلا فقط در شهر تبریز امکانپذیر است. زمان حضور کارشناس بسته به منطقه و صف درخواست کارشناس ممکن است تا دو روز طول بکشد. کاربران باید به این موضوع توجه نمایند.
  • کارشناسان اعزامی سایمان‌آی‌تی هیچ ارتباطی با کارشناسان اعزامی از سوی شرکت محترم مبین‌نت ندارند و کاربران برای پیگیری‌های خود می‌بایست با خود مجموعه سایمان‌آی‌تی تماس حاصل نمایند.
  • سایمان‌آی‌تی برای انجام برخی خدمات از کاربران هزینه‌هایی را دریافت می‌کند. لطفا توجه داشته باشید، مبلغی که بابت این خدمات از شما دریافت می‌شود بعنوان هزینه ایاب‌ذهاب و برخی هزینه‌های جاری می‌باشد.
  • خدمات مشاوره تلفنی و راهنمایی در خصوص تهیه سرویس‌های اینترنتی و سوالات تخصصی بصورت رایگان ارائه می‌شود.
  • کاربران موظف هستند به هنگام ثبت درخواست پشتیبانی و خدمات مبین‌نت و … اطلاعات درخواست شده را بطور صحیح و دقیق وارد نمایند. در غیر اینصورت سایمان‌آی‌تی در قبال خدمات دهی در زمان تعیین شده مسئولیتی نخواهد داشت.
  • در هنگام ثبت درخواست خدمات پیامکی حاوی تایید ارسال درخواست به کاربر ارسال می‌شود. اگر اختلال در سرویس اینترنت یا هر رویدادی که باعث شود پیامک تایید ثبت درخواست و… ارسال نگردد، کاربر باید از طریق پشتیبانی این موضوع را پیگیری نماید و در خصوص ثبت صحیح درخواست اطلاع یابد. در غیر اینصورت سایمان‌آی‌تی مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

بند ۶ - ارتباطات:

  • آدرس ایمیل و تلفن ثابت و تلفن همراهی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ارسالی سایمان‌آی‌تی از طریق آنها صورت می‌گیرد.
  • شماره ۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵ تنها شماره‌ای است که سایمان‌آی‌تی توسط آن پیامک‌های اطلاع‌رسانی، وضعیت سفارش و رویدادها را به شماره همراه مشتری ارسال می‌کند. دقت فرمایید به دلیل اشتراکی بودن خط پیامک ۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵ و احتمال ارسال پیامک توسط اشخاص و وب‌سایت‌های دیگر، مشتریان همواره باید وضعیت دقیق سفارش و دیگر اطلاعاتی که پیامک می‌شود را در حساب کاربری خود و یا قسمت پیگیری سفارش مشاهده نمایند.
  • همچنین ممکن است سایمان‌آی‌تی از طریق شماره ۱۰۰۰۹۱۴۶۶۶۰۰۴۱ برای کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی و یا مسابقه پیامکی ارسال کند.
  • بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سایمان‌آی‌تی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده می‌باشد و در صورت مشاهده آن را توسط فرم تماس به ما اطلاع رسانی فرمایید.

بند ۷ - نظرات کاربران:

  • کاربر نباید در قسمت گفت و گو و قسمت نظرات در مورد مطالب سیاسی صحبت کند، در غیر این صورت، برای کاربر پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
  • هدف از ایجاد بخش نظرات مطالب در سایمان‌آی‌تی، اشتراک‌گذاری تجربه کاربران می‌باشد و کاربر نباید هیچگونه نظرات سیاسی و غیراخلاقی را در بخش گفتگو و نظرات وب‌سایت ارسال نماید. درغیر اینصورت پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • سایمان‌آی‌تی در خصوص تایید و یا عدم تایید نظرات اختیار کامل دارد و با توجه به قوانین انتشار نظرات می‌تواند نظرات خلاف چارچوب قوانین را حذف و یا ویرایش نماید. بنابراین نظرات ارسال شده توسط کارشناسان سایمان‌آی‌تی بازبینی شده و سپس منتشر خواهد شد.
  • سایمان‌آی‌تی در قبال صحت نظرات منتشرشده، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید سایمان‌آی‌تی درباره‌ی محتویات نظر نیست.

شرایط ارسال نظرات:

  1. جهت سهولت در خواندن نظرات متن خود را فارسی بنویسید.
  2. بهتر است از خط فاصله بیش از حد نیاز، کشیده نوشتن حروف یا کلمات، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  3. برای نظرات خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب، کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  4. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان، لازم است هنگام نوشتن نظرات، مطالب غیرضروری را حذف و فقط مطالب ضروری و مفید را در نظرات‌تان لحاظ کنید.
  5. از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در بخش نظرات خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در حساب کاربری و در قسمت تیکت‌ها مطرح نمایید.
  6. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
  7. لازم به ذکر است مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد. زیرا ساختار نظرات به گونه‌ای نیست که در آن به مباحث خارج از موضوع پرداخت.
  8. با توجه به مسئولیت وب‌سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  9. کاربران می‌توانند شکایات خود در مورد بخش‌های مختلف وب‌سایت را در قسمت مربوطه اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
  10. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.

بند ۸ - بازگشت وجه تا ۷ روز

  • در راستای اطمینان دهی به مشتریان، سایمان‌آی‌تی در برخی کالاها (در صفحه محصول درج شده است) تا ۷ روز پس از تحویل، مهلت تست تعیین کرده است تا کاربران فرصت داشته باشند تا در صورت مشاهده نقص فنی در دستگاه، آن را مرجوع و مبلغ پرداختی خود را دریافت نمایند.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در صفحه محصول است.
  • آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل ضمانت بازگشت وجه نمی‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل (بند ۴) را مطالعه فرمایید.
  • برای استفاده از شرایط بازگشت وجه، دقت فرمایید که کالا همانطور که هنگام ارسال بسته‌بندی شده بود به همراه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به دفتر سایمان‌آی‌تی ارسال شود. در غیر اینصورت امکان بازگشت وجه و مرجوع کالا وجود ندارد.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سایمان‌آی‌تی به اتمام برسد، و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین نباشد، سایمان‌آی‌تی می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
  • در قسمت خدمات، بازگشت وجه زمانی انجام خواهد گرفت که موضوع خدمات درخواست شده کاربر به درستی انجام نگرفته باشد و نتیجه‌ی حاصل از درخواست پاسخگوی مشتری نباشد. چنانچه کاربر پس از ارسال درخواست خدمات غیر رایگان، آن را لغو نماید، وجه پرداخت شده پس از کسر ۱۰ تا ۱۵ درصد کارمزد به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.

بند ۹ - محتوا و مطالب

  • در نوشتن مطالب آموزشی یا خبری ممکن است نقص‌هایی وجود داشته باشد. و یا با توجه به ترجمه بعضی از مطالب از سایت‌های مرجع انگلیسی احتمال اشتباه بودن مطلب از نظر نگارشی یا مفهومی وجود دارد. چنانچه موردی از این دست مشاهده کردید مراتب را به ما اطلاع رسانی نمایید.
  • به دلیل یکسان بودن نقد و بررسی و ویژگی‌های اکثر محصولات، امکان دارد شباهت و یا به ظاهر کپی بودن مطلب از وب‌سایت‌های همکار به نظر برسد. در این مورد سایمان‌آی‌تی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از منابع و مراجع اصیل و همچنین از شرکت‏‌های سازنده محصولات برای نقد و بررسی و نوشتن ویژگی‌های محصول استفاده می‏‌کند.
  • سایمان‌آی‌تی برای راحتی و در دسترس قرار دادن برخی مطالب و یا خدمات وب‌سایت‌های دیگر به صفحات آنها لینک می‌دهد. لذا سایمان‌آی‌تی هیچ مسئولیتی را در قبال حذف شدن و تغییر محتوای این وب‌سایت‌ها و لینک‌های مرده نمی‌پذیرد.
>>> موارد بیشتر را در بخش سیاست حفظ حریم خصوصی مطالعه نمایید.
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
  • Add to cart
مقایسه