موارد مهم:
لطفا قبل از تکمیل فرم موارد زیر را مطالعه نمایید:
1- لطفا برای تسریع در انجام خدمات کارشناسی فرم را با دقت و کامل تکمیل فرمایید.
2- این فرم جهت ثبت و پیگیری درخواست شما در قسمت صدای مشتری مبیننت است و ما تنها پل ارتباطی شما و پشتیبانی مبیننت هستیم. لذا این فرم هیچ ارتباط مستقیمی با صدای مشتری و واحد پشتیبانی مبیننت ندارد.
3- هزینه ثبت درخواست پشتیبانی بعد انتخاب گزینه “موضوع درخواست” در فرم به شما نمایش داده خواهد شد.
4- مبلغی که بابت این خدمات از شما دریافت میشود بعنوان کارمزد پیگیری و تسریع در حل مشکلات شما عزیزان میباشد.
5- زمان تماس کارشناسان مبیننت جهت پیگیری و حل مشکلات سرویس شما یک الی 3 روز کاری میباشد.
6- لطفا توجه داشته باشید بعد از ثبت درخواست امکان انصراف و عودت وجه امکانپذیر نمیباشد. لذا موقع پر نمودن فرم و ارسال به درگاه بانکی دقت لازم را مبذول نمایید.
7- مبیننت قبل از تماس، برای ارسال پاسخ به فرم پشتیبانی از ایمیل استفاده میکند. بنابراین در صورت داشتن آدرس ایمیل، آن را وارد نمایید. در غیر اینصورت این فیلد را خالی رها کنید.
8- برای ثبت درخواست تغییر مالکیت حتما اطلاعات لازم را که در فرم مشخص شده با دقت تکمیل نمایید. و در قسمت آپلود مدارک تصویر کارت ملی مالک فعلی و مالک جدید و تصویر سریال مودم و سیمکارت را ارسال نمایید. در غیر اینصورت درخواست شما از طرف مبیننت رد و ترتیب اثر داده نخواهد شد.