خدمات مبیننت
یاریرسانی به شما وظیفه ماست و افتخار میکنیم که بتوانیم گوشهای از تجربیات خود را با شما تقسیم کنیم. در اینجا برخی از خدماتی را که در طول مدت همکاری با شرکت محترم مبیننت و روبرویی با خواستههای کاربران تجربه کردهایم را دستهبندی و در دسترس قرار دادهایم تا شما مشترکین و مشتریان عزیز سریعتر به پاسخ سوالات و مشکلات خود برسید.
ما سعی کردهایم تا حد امکان مواردی و مسائلی را که برای مشترکین مبهم بود را شفافسازی کنیم و بصورت کامل و روان توضیح ارائه نماییم. بنابراین قبل از هرگونه اقدام یا ارسال درخواست خدمات، توضیحات مربوط به آن بخش را بهطور کامل مطالعه و سپس درخواست خود را ثبت نمایید.
لازم به ذکر است کلیه خدماتی که مشاهده مینمایید و درخواست پشتیبانی میدهید، از طرف نمایندگی مبیننت مدیریت میشود و در صورت لزوم درخواست شما به مبیننت ارسال خواهد شد تا کارشناسان فنی با شما تماس حاصل نمایند. بنابراین ثبت درخواست شما در این وبسایت هیچ ارتباط مستقیمی با مبیننت ندارد و ما بعنوان کارشناس و نماینده این شرکت، برای تسهیل در روند پشتیبانی، واسط بین شما عزیزان و مبیننت میباشیم.
مشتریان محترم توجه داشته باشید به دلیل حجم بالای تماسها لطفا قبل از هرگونه تماس جهت راهنمایی، قسمت سوالات متداول مبیننت را نیز مطالعه فرمایید و چنانچه جوابی برای سوالات خود پیدا نکردید با شماره تلفنهای مجموعه سایمانآیتی تماس حاصل نمایید.
خدمات پشتیبانی مبیننت
خدمات پشتیبانی مبیننت
کندی سرعت، ضعف سیگنال
درخواست صدور فاکتور رسمی مبیننت
درخواست گواهی ارزش افزوده
مشکلات یا خرابی مودم
تعلیق یا رفع تعلیق سرویس
درخواست تامین مودم دست دوم
درخواست تامین مودم کارکرده
درخواست کارشناس مبیننت
درخواست کارشناس مبیننت
تنظیمات مودم (حضوری)
و خدمات دیگر . . .
عودت وجه کارشناسی
عودت وجه کارشناسی
خرید/تمدید طرح و IP استاتیک
خرید/تمدید طرح و IP استاتیک
اگر به هر دلیلی نمیتوانید طرح خود را تمدید کنید ما به شما کمک خواهیم کرد.